Subject: RE: 20240905_EED2404B_14-15SEP24_LAURI_KL
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Sep 2024 15:54:31 +0300

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, September 6, 2024 3:48 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: 20240905_EED2404B_14-15SEP24_LAURI_KL

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale NOTAM taotlusele.

Tegevused koordineeritakse EED33 haldajaga.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 6, 2024 1:07 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Tarmo Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20240905_EEDXXXX_14-15SEP24_LAURI_KL

Tere

Designaator on EED2404B

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 5, 2024 9:26 AM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Tarmo Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 20240905_EEDXXXX_14-15SEP24_LAURI_KL

Tere

Palume tunnust KL Pärnumaa maleva õppusel laskeharjutuse jaoks.

Laskeharjutused toimuvad 14.09.2024 0800-2000 ja 15.09.2024 0800-1800.

Lauri:

A)EETT B)2409140500 C) 2409151500

D) 14 0500-1700 15 0500-1500

E) TEMPO DANGER AREA EEDXXXX ESTABLISHED DUE TO GUN FIRING WI

581012N250135E - 581032N245904E- 581131N245855E- 581130N250119E - 
581012N250135E

F)SFC G)2200FT AMSL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.